s Adăugare comentariu legislație
Sumar:

Hotărâre de Guvern 50 din 2011 - pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat

Art. 53

(1) Serviciul, respectiv persoana/persoanele prevazute la art. 15 alin. (3) au obligatia sa transmita agentiilor teritoriale, pana la data de 10 a fiecarei luni pentru luna anterioara, un raport statistic privind aplicarea prevederilor legii, conform modelului prevazut in anexa nr. 17. (2) Transmiterea raportului statistic prevazut la alin. (1), precum si a oricaror comunicari operative intre serviciul, respectiv persoana/persoanele prevazute la art. 15 alin. (3) si agentiile teritoriale se face si prin intermediul postei electronice. In acest sens, serviciul, respectiv persoana/persoanele prevazute la art. 15 alin. (3), precum si agentiile teritoriale au obligatia reciproca de a-si face cunoscute adresele de posta electronica prin intermediul carora pot face comunicarile respective. In continutul raportului statistic, precum si in cel al oricaror alte adrese ce privesc activitatea specifica legii, serviciul, respectiv persoana/persoanele prevazute la art. 15 alin. (3) au obligatia inserarii adreselor de posta electronica pe care le utilizeaza. (3) Pana la data de 20 a fiecarei luni, agentiile teritoriale transmit atat Agentiei Nationale pentru Prestatii Sociale, cat si Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale Raportul statistic lunar privind aplicarea prevederilor legii la nivelul judetului, respectiv al municipiului Bucuresti.

 

Pentru a publica un comentariu trebuie sa fiți logat!

Vă rugăm să completați formularul de login .