Ordin 431 din 2011 - privind aprobarea obligaţiilor care revin oficiilor nominalizate de Casa Naţională de Pensii Publice, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate şi Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă în aplicarea Procedurii de primire, prelucrare şi transmitere a "Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate"
Art. 1
(1) Persoanele fizice şi juridice ce au calitatea de angajator sau entităţi asimilate angajatorului, prevăzute la art. 2963 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, au obligaţia depunerii "Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate" prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin intermediul portalului e-România.
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), până la data de 1 iulie 2011, declaraţia se poate depune la organul fiscal competent sau la oficiile acreditate de Ministerul Finanţelor Publice, în format hârtie, semnată şi ştampilată, conform legii, însoţită de declaraţia în format electronic, pe suport CD.
(3) Pentru depunerea declaraţiei potrivit alin. (2), contribuabilul prezintă:
a) "Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate", în format hârtie, semnată şi ştampilată, conform legii;
b) declaraţia în format electronic, pe suport CD, care cuprinde:
(i) "Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate";
(ii) anexa nr. 1.1. "Anexa angajator";
(iii) anexa nr. 1.2. "Anexă asigurat" - câte o anexă completată pentru fiecare asigurat.
Pentru a publica un comentariu trebuie sa fiți logat!
Vă rugăm să completați formularul de login .