s Educație, stil de viață și wellness. Ce trebuie să facă liderii pentru a-și ajuta angajații și organizațiile să prospere în munca în productivitate
27 Septembrie 2022

Educație, stil de viață și wellness. Ce trebuie să facă liderii pentru a-și ajuta angajații și organizațiile să prospere în munca în productivitate

„Angajații prosperi sunt cei care vor oferi organizațiilor un avantaj competitiv în mediul economic dinamic actual.“ După multe luni de implementare a muncii în regim hibrid, nu toată lumea este de acord cu privire la modul în care merge acest mod de lucru. Angajații și angajatorii sunt împărțiți. Angajații au acceptat munca flexibilă și beneficiile acesteia și resping o întoarcere la o cultură a agitației, după cum arată studiul Microsoft Work Trend Index: Pulse Report.

Acum, mai mult ca niciodată, este datoria fiecărui lider să echilibreze interesele angajaților cu succesul organizației, spune studiul citat. „Angajații prosperi sunt cei care vor oferi organizațiilor un avantaj competitiv în mediul economic dinamic actual”, declară Satya Nadella, președinte și CEO al Microsoft.

Microsoft a chestionat 20.000 de oameni din 11 țări și a analizat miliarde de semnale de productivitate Microsoft 365, împreună cu tendințele de muncă LinkedIn și descoperirile Glint People Science. Datele indică trei puncte principale pe care liderii companiilor trebuie să le îndeplinească pentru a-și ajuta angajații și organizațiile să prospere în munca în regim hibrid: să pună capăt paranoiei legate de productivitate, să accepte faptul că oamenii vin la birou unii pentru alții, iar a treia este să-și recruteze din nou angajații.

Majoritatea angajaților (87%) raportează că sunt productivi la locul de muncă. În același timp, 85% dintre lideri spun că trecerea la munca hibridă a făcut să fie dificil să aibă încredere că angajații sunt productivi. Acest paradox a condus la paranoia productivității: liderii se tem că pierderea productivității se datorează angajaților care nu lucrează, chiar dacă au crescut orele lucrate, numărul de întâlniri și alte valori ale activității lor.

În ceea ce privește al doilea punct principal identificat de studiul Microsoft, datele arată că oamenii vin unii pentru alții la birou pentru a recăpăta ceea ce le lipsește: legătura socială cu alți oameni. Cu alte cuvinte: reconstruirea capitalului social poate fi o pârghie puternică pentru a aduce oamenii înapoi la birou. De asemenea, angajații raportează că ar merge mai des la birou dacă ar ști că membrii echipei lor direcți vor fi acolo (73%) sau dacă prietenii lor de la serviciu sunt acolo (74%).

Punctul al treilea de luat în considerare de lideri se referă la reatragerea angajaților în companie prin învățare și prin oportunități de a evolua. Prioritizarea învățării și evoluției angajaților prezintă o formulă de reținere câștigătoare pentru organizații, iar dacă este neglijată ar putea reprezenta o mare amenințare . Doi din trei angajați spun că ar rămâne mai mult timp în compania lor dacă ar fi mai ușor să-și schimbe locul de muncă pe plan intern (68% în general, 73% generația Z, 73% din generația Millennials și 65% generația X). Legătura dintre învățare și reținere este clară: 76% dintre angajați spun că ar rămâne în compania lor mai mult dacă ar putea beneficia mai mult de sprijinul liderilor pentru învățare și dezvoltare.

 

Sursa: ziarulfinanciar.ro

Contor: 363 afișări

Gîlcă Costel, 27 septembrie 2022 07:56

Calificativ

Comentarii

Comentarii
 
banner
banner

Abonare newsletter

Promoții

banner