Compania-mamă a Facebook, Meta, a anunțat că implementează o înghețare a angajărilor „pentru majoritatea rolurilor din cadrul companiei” și va „minimiza costurile”, în timp ce grupul de social media se luptă cu o criză publicitară și o concurență în creștere, a raportat Financial Times.
Într-o notă internă adresată personalului, văzută de Financial Times, Lori Goler, unul dintre managerii Meta, a scris că, începând de vineri, compania „va întrerupe angajările și nu va mai face nicio ofertă până când înghețarea va fi ridicată mai târziu în acest an”.
„Bugetul nostru pentru 2023 va fi foarte strâns pentru toate echipele, pe măsură ce încercăm să minimizăm costurile”, a scris Goler.
Vremurile de boom pentru grupurile de social media în timpul pandemiei de coronavirus s-au transformat într-o serie de vânzări profunde și ample de acțiuni în acest an, deoarece condițiile macroeconomice dure i-au determinat pe agenții de publicitate, principala sursă de venituri a Meta, să-și reducă cheltuielile. Grupul s-a confruntat, de asemenea, cu o concurență în creștere din partea aplicației video TikTok, care este deținută de ByteDance din China.
În iulie, directorul executiv Mark Zuckerberg a anunțat proiectul de „reducere constantă a creșterii numărului de angajați în următorul an” intenționând să reducă, de asemenea, personalul liderilor de echipă.
Sursa: ziarulfinanciar.ro



Comentarii