Știți, probabil, că este important să fiți profesionist, dacă doriți să aveți o carieră de succes, dar ce înseamnă de fapt profesionalismul? Profesionalismul este rareori predat, acesta trebuie învățat prin observatie, dar procesul în sine, nu este întotdeauna ușor de realizat.
Mai jos vă propunem 10 elemente-cheie ale profesionalismului pe care ar trebui să le stăpâniți în carieră.
1. Acordați atenție la normele culturale din organizația dvs. și urmați-le.
2. Comportați-vă politicos cu oamenii, chiar dacă nu vă plac.
3. Luați munca în serios și asumați-vă responsabilitatea când ați făcut o greșeală.
4. Spuneți șefului atunci când nu sunt respectate termenele sau când există probleme cu un proiect.
5. Încercați să înțelegeți ca obtinerea de feedback în privința muncii dvs. - chiar și critic – vă ajută să va faceți treaba mai bine și să avansați, nu este nimic personal.
6. Redactați-vă documentele în mod clar și profesional.
7. Fiți flexibili în privința programului de lucru.
8. Fiți demn de încredere.
9. Încercați să fiți cu adevărat de folos companiei și faceți mai mult decât doar ceea ce este în fișa postului.
10. Nu vă tratați managerul ca pe un adversar.
(Sursa: Business Insider)
Comentarii